Geldinzameling Tanzania

07-09-2019

SNOEPZAKJES EN WAFELVERKOOP

Omdat deze ervaring toch wel een hele kost is, ben ik op zoek gegaan naar manieren om geld in te zamelen. Als snel had ik het idee om snoepzakjes te verkopen, aangezien de meeste mensen die ik ken snoepers zijn :) Dit was inderdaad een schot in de roos! Ik wil daarom ook iedereen bedanken die mij heeft gesteund. Alsook aan de niet-snoepers die mij een centje gegeven hebben en het snoep uitgedeeld hebben. 

Na lang nadenken heb ik ervoor gekozen om op de Kersthappening, van de Giantsdansschool waar ik lesgever ben, een standje uit te baten. Zoeken naar creatieve ideetjes was geen probleem. Kim Panneels kwam met een heel mooi aanbod om bananen met chocolade te verkopen, met hieraan gekoppeld een prachtige slogan: "Koop een banaan van Daan, zodat hij naar Tanzania kan gaan". Jammer genoeg is dit het niet geworden... Haha. Ik ben op het idee gekomen om warme wafels te verkopen :) Dit was niet evident om zo laat nog allemaal te regelen maar het is gelukt! Al de 140 wafels zijn namelijk allemaal verkocht.

BEDANKT!

Toch even in de verf zetten... Een dikke merci aan

  • Mama en papa om mij tijdens mijn hele studiecarrière te blijven steunen!
  • Evi Blykers voor de eerste snoepzakjes te kopen
  • Leentje Blykers voor reclame te maken tijdens de Kersthappening zodat mijn lekkere wafels verkocht werden
  • Dylan om mij keer op keer te overhalen om mij in te schrijven voor buitenlandse stage. ik had het niet gedurfd zonder uw steun. Alsook voor de hele dag wafels te verkopen ;)
  • Kim Panneels voor de kleurrijke ideetjes om geld in te zamelen
  • Alle mensen die mijn snoepzakjes en/of wafels gekocht hebben! Alle beetjes helpen :)
  • Alle mensen die mij financieel wouden steunen zonder snoep/wafels te kopen ;)
  • Danku Nele en Jody voor de emotionele steun! Love You



Daan Blykers - België
Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin